seronok rasanya bagi aku bila sampai 14 feb ni..


aipp..bukan VALENTINE'S DAY  ye yang aku nak sambut..sorry..cuma tak disangka jatuh tarikh 14 feb ni kami declare..:)

sampai sekarang sudah masuk 2 tahun kami bahagia..aku sangat mengharapkan hubungan ini akan bertahan dengan lebih lama sehingga kami sah digelar suami isteri dan bertahan sehingga cucu cicit..(^_^)..

bagi aku..untuk kekalkan hubungan walaupun jarak kami jauh..susah untuk bertentangan mata..hanya mampu untuk mendengar luahan hati masing-masing melalui fon..kepercayaan dan sifat jujur dalam perhubungan sangat penting..setakat ini..kami tiada masalah dalam aspek tersebut..masing-masing percaya mempercayai..tu yang membuatkan kebahagian hampir dalam hubungan ini..:)

kalau nak dikatakan bertengkar..itukan perkara biasa..takkan la semuanya nak manis..mesti la ada sedikit pahitnya..

akhirnya aku berjaya buat suprise untuk si dia..sampai terjerit-jerit memekik kat telinga aku..amik kaw..haha..seronok sangat kot..aku harap  dia dapat menerima hadiah aku tu dengan ikhlas hati..ye la..benda simple dan murah..apa la sangat kan..tp xpe..harga tak penting..yang penting nilai kasih sayang itu berpaut pada hadiah tersebut..:)