salam..(^_^)


Entry kali ni boleh kata nak membalas entry yang ditulis oleh Miss I..haha..
excited sangat sebenarnya dia ni nak tahu macam mana situasi aku waktu tu..so..dengan rasa hati yang terbuka aku luahkan,aku kupas kisah-kisah dahulu dan aku pada waktu itu..


sebelum tu..mungkin ramai yang tertanya-tanyakan..apa dia..
klik sini ni..pasti faham..:)




ok..sudah faham??


ada komen??mesti nak tahu apa pula situasi aku waktu tu kan..mula-mula..keadaan sebenarnya..sebelum aku dapatkan no miss I ni..aku dalam keadaan yang sangat bosan..so..biasa la..nama pun lelaki..jangan kata korang x pernah la nak mintak kat member-member number gurl tok saje nak kacau kan..haha..


so..aku dapat kan no miss I dr rumet aku..apa lagi..try la dengan ayat yang agak SKEMA..dah baca kan dr blog tadi..lebih kurang gitu la ayatnya..bila teringat buat aku rasa nak tergelak..dalam hati kata.."aku ke tu??"..haha..


haih..sejujurnya mula-mula mesej..aku dah rasa len nya..macam boleh go je miss I ni..hehe..ye la..nak jugak try ber'awek'kan..n then..gayanya miss I ni mcm sporting..hati aku pun rasa lain sangat bila mesej or kol dia awal-awal dulu..sebelum declare la..


waktu 1st kol..aku ingat dia ni gedik ke apa..tetiba pulak suruh kol kan..x pernah-pernah ada gurl mcm tu buat kat aku..n bila mesej selalu habis point..tp dengan dia..melimpah-limpah point nak cakap..macam la rapat sangat..apa la special awak ni pada saya??;'p


boleh kata..mula la berputik segala-galanya..perkenalan kami ini x dijangka..perhubungan ini harap akan berkekalan..