Hari ni aku nak bercerita tentang seorang yang sangat2 istimewa dalam hidup aku..antara yang paling penting dalam hidup aku..aku nak perkenalkan kepada semua orang tentang si dia..seorang yang sangat baik,peramah,tabah,sabar..macam2 lagi..memang kalau aku nak tulis pasal si dia memang sampai bila2 x akan habis..maklum la..orang tengah bercinta..haha..bagi aku..dia mampu beri apa yang aku nak..sumber inspirasi,sumber semangat aku..tanpa si dia bagi aku..memang down gila2..aku memang sentiasa perlukan dia dalam hati aku..setiap hari,setiap masa,setiap saat..pasti aku teringat tentang si dia..korang mesti terpikir lagi ni..siapa la si dia nie..haha..bagi aku habis cerita dulu..baru aku perkenalkan puteri aku ni(bakal permaisuri)haha..memang aku x taw nak cakap macam mana lagi tentang dia..banyak sgt..tp selalunya aku la yang banyak cari gadoh dengan dia..soorrrryyyyy ssyyyyggggg...amin minta maaf ye..hehe..


IZZATI MUSTAFA..nama pown dah sedap..nama manja etty..hehe...tapi saya panggil dia syg@bby,,saya je boleh panggil macam tu k..haha..seronok rasanya bila tulis pasal si dia nie..hati gumbira sahaja..haha..macam syok sendiri la plak..xpe..aku x kisah orang nak kata apa..asalkan..aku dengan dia bahagia..aku akan tunggu dia di ukm nanti..amin harap etty study btol2..jangan main2..amin tggu etty..:-)..


lawa sangat la dye..:-)