haih...sigh*


mula-mula lagi aku dah mengeluh..bukan sebab apa..aku dah lama x menulis..so..bila nak start menulis ni..idea kering kontang..sikit pun x terkeluar dari otak aku ni..nie la akibatnya..nak buat ayat pun dah tunggang terbalik(awek aku pun cakap macam nie kat aku)..hope ada la yang paham..haha..

ada baiknya aku start menulis balik..aku seorang yang gemar membaca blog..mostly blog yang aku baca adalah blog berunsur politik..n aku memang minat politik..ada juga kawan aku kata..umur macam kita ni nie x payah la terlibat dengan mana2 politik..tp bagi aku..ada aku kisah..aku berhak nak taw apa yang terjadi dalam negara ni..blog2 yang dari dulu agi aku follow ialah..
1.iezamin92.blogspot.com(blog awek aku..haha)
2.tukartiub.blogspot.com
3.cursingmalay.blogspot.com
4.tehtarikgelasbesar.blogspot.com.

aku suka baca blog2 nie sebab apa yang aku nampak cara penulisan diorang sangat kreatif  n diorang ada cara pemikiran tersendiri..itu apa yang aku mahukan dalam diri aku..so..InsyaAllah..ini adalah satu platform uuntuk aku start it back..berfikiran lebih matang,berpandangan jauh n bersikap lebih rasional..aku bukan seperti anak muda yang suka enjoy sini sana..tapi aku adalah EXTRAODINARY MAN....